GRATIS WEBINAR

Arbeidsgiverperioden - utfordringer og løsninger

Når en arbeidstaker blir sykmeldt eller benytter egenmelding, oppstår det en arbeidsgiverperiode hvor arbeidsgiver må betale sykepenger. Beregningsreglene for arbeidsgiverperioden er kompliserte, og vi mottar daglig spørsmål fra arbeidsgivere som ønsker hjelp til utregningen.

I vårt direktesendte webinar fredag 20. september kl. 10:00, skal HR- og ledelsesrådgiver, Jørgen Brostrøm, gå gjennom beregningsreglene og se på ulike eksempler. Han vil dessuten også vise hvordan man kan benytte vår nyttige arbeidsgiverperiodekalkulator.


Tidspunkt:
 20. september kl 10:00
Varighet:  30 minutter (inkl. spørsmål/svar)

PS! Har du ikke mulighet til å se webinaret direkte, så kan du fortsatt melde deg på og se det i opptak i ettertid. 

Fyll inn opplysninger i skjemaet under for å melde deg på




Webinarholder

Jørgen Brostrøm