Er du oppdatert på lov om statens ansatte?

Jobber du med personaladministrasjon/HR i staten? 1. juli 2017 trådte ny lov om statens ansatte i kraft.
Er du oppdatert på endringene? Infotjenesters fageksperter har oversikt og kan rådgi deg.

Registrer deg her, så vil vi sende deg informasjon om f. eks. kurs og gratis webinarer.

 


Hvilke aktiviteter planlegger Infotjenester?

Vi har planlagt flere aktiviteter for at du skal være godt rustet til endringene.

  • done

    Gratis webinar om mulige endringer

    Direktesendt webinar hvor vi tar for oss bakgrunnen for den nye loven og diskuterer når den kan tre i kraft.

    1. februar 2017

  • done

    Lovforslaget fra regjeringen framlegges

    Gratis direktesendt webinar som vil gi deg en enkel oversikt over hvilke endringer som foreslås.

    6. april 2017

  • access_alarm

    Loven er vedtatt - hva innebærer det?

    Gratis webinar hvor vi informerer om hva som ble vedtatt og hvordan dette vil påvirke din arbeidshverdag.

    31. august 2017

  • access_alarm

    Fagdag om det nye regelverket

    Fagdag i flere byer - lær om endringene i praksis.

    Mer informasjon og påmelding

Angår dette deg?

Stortinget har nå vedtatt ny lov om statens ansatte.
Denne loven erstatter tjenestemannsloven, og gjelder for ca. 160 000 ansatte i statlig sektor.

Dette vil få følger for deg og hvordan du skal gjøre jobben din.

Lov om statens ansatte trådte i kraft 1. juli. Infotjenesters fageksperter følger utviklingen tett og oppdaterer deg forløpende gjennom artikler på infotjenester.no og i Faghjelp Stat, direktesendte webinarer og nyhetsseminarer i en by nær deg.