Customer Care Specialist

Customer Care i Simployer jobber for at kundene våre alltid skal få hjelp og støtte i bruk av vår software. Noen dager sitter man i 1. linje og tar imot alle henvendelser, andre dager jobber man i 2. linje og går dypere inn i større tekniske utfordringer. Vi jobber som et team, og bidrar inn der det er behov!

Du vil ha gode avdelingskollegaer i både Sarpsborg, Kristiansund og Stockholm som hjelper deg med å komme godt inn i jobben din, og sammen jobber vi med å skape best mulig kundeopplevelser.

Hvordan kan en typisk arbeidsdag se ut?

  • Motta, registrere og kategorisere innkommende henvendelser på telefon, mail og chat.
  • Ansvar for å utføre brukerstøtte/teknisk support via telefon, mail og chat.
  • Fordele oppdrag som skal rutes videre.
  • Bidra til mersalg på en serviceorientert måte.
  • Holde brukere og kunder informert om status og framdrift.
  • Andre administrative oppgaver.

Hvilke egenskaper ser vi etter?

  • Telefon er vårt hovedverktøy, så du må trives med å snakke med mange ulike mennesker.
  • Vi vil gjerne at du har erfaring fra kundeservice, gjerne med software.
  • Du har god kommunikasjons- og formidlingsevne.
  • Du har gode datakunnskaper og systemforståelse.
  • Du har gode norsk- og engelskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.

I tillegg er du utpreget serviceinnstilt, setter alltid kunden først, og har gode samarbeidsevner. Du har en aktiv del inn i å skape et godt arbeidsmiljø gjennom pågangsmot og engasjement. Du er ansvarsbevisst og løsningsorientert, og tar eierskap til oppgavene gjennom å være strukturert og nøyaktig.

Hva tilbyr vi?

Våre verdier er at vi er personlige, kompetente og nyskapende – og dette kjennetegner kulturen vår. Kollegaene dine er kvalitetsbevisste og genuint opptatt av kundens brukeropplevelse. Vi er fokuserte på å jobbe i team, dele kompetanse, og at vi trives på jobb! Vi holder til i flotte lokaler i Sarpsborg, sentralt i Østfold, uten bilkø, kun 20 min fra Moss og 30 min fra Indre Østfold.

Vi har konkurransedyktige lønnsbetingelser, gode forsikrings- og pensjonsordninger, firmahytter, kantine, eget treningsrom med mer. Har du spørsmål om stillingen kan du ta kontakt med Head of Customer Care Hanne Kjeldstadli Hansen  på tlf 950 81 719 eller HR Business Partner Karina Sandell Lauritzen på tlf 918 58 159.

Send oss en søknad

Fyll ut feltene under for å sende oss en søknad på denne stillingen.