Terje Kjenstad

 

Startet i Infotjenester: Januar 2006
Stilling: Salgsdirektør for HRM-systemer i Norge
Tidligere stillinger i Infotjenester: Storkundeansvarlig, Markedssjef, Business Area Manager

 

Å jobbe i Infotjenester har lært meg til å hele tiden omfavne og adoptere nye forbedrede måter å gjøre ting på, og hvor viktig samarbeid og samhandling er for motivasjon, mestring og resultatoppnåelse. Jeg har lært veldig mye om hvordan HR og hverdagsledelse utøves i store virksomheter i Norge. Personlig har jeg utviklet en lederstil som bygger på at det er viktig for meg at medarbeiderne opplever at de utgjør en reel positiv forskjell i den jobben de gjør.

Jeg søkte meg til Infotjenester etter mange år som daglig leder. Jeg ønsket å få bruke ledererfaringen min til å jobbe mer operativt, og også få brukt markedsføringsutdanningen min mer enn tidligere. Det var det absolutt rom for i Infotjenester. Infotjenester har vært i kontinuerlig vekst og endring siden jeg begynte i 2006. Jeg har derfor lært å like å jobbe i endringsprosesser. I tillegg til å ha blitt eldre (og forhåpentligvis litt klokere) har jeg lært å verdsette det å få jobbe i en virksomhet med dyktige medarbeidere som hele tiden utfordrer meg og tilfører meg ny kunnskap.

Å jobbe i Infotjenester er innholdsrikt, variert, og til tider krevende, men veldig meningsfylt. Jeg får lov til å gå på jobb hver eneste dag og utfordre meg til å gjøre det lille ekstra for at vi sammen skal lykkes. At du trives sosialt med arbeidskollegaene forsterker også arbeidsgleden.