Salg

Infotjenester har en stor og profesjonell salgsorganisasjon. Våre selgere drives av resultater og inspireres av å jobbe med fremtidens digitale HR-løsninger. Hos oss er det mange muligheter innen salg. Vi har selgere som er dedikert til telefonsalg, og selgere som stort sett er ute og møter kunden direkte. Det er viktig å ha god forretningsforståelse for å jobbe med salg i Infotjenester, og ha inngående kunnskap om hvilke utfordringer våre kunder ofte kan stå ovenfor.

Hva selger vi?

Infotjenester har en komplett HRM suite, og selger abonnement på egenutviklede produkter og tjenester. Våre oppslagsverk og fagsupport innen ledelse, personal, lønn og regnskap er «best in class», og våre personalhåndbøker, lederhåndbøker, HMS-håndbøker og avvikssystem er markedsledende.

Hvem er kundene våre?

Vi henvender oss til HR, mellomledere og toppledere i både privat og offentlig sektor.

Hvordan jobber vi?

Salgsavdelingen i Infotjenester er inndelt på forretningsområdene våre.

Salg Faghjelp: TM-selgerne våre på Faghjelp kontakter og følger opp kunder på telefon mellom 8 og 16.

Salg HR Solutions: Salg HRS dekker hele bedriftsmarkedet i Norge, og er delt inn i et SMB team og et Storkunde team. SMB har i hovedsak kundemøter via telefon og web, mens Storkunde har kundemøter primært ute hos kunden.

 

Infotjenesters salgsorganisasjon er alltid på jakt etter nye medarbeidere. Både de som har et talent for salg og som ønsker å utvikle seg innen området eller de som har lang erfaring innen komplekse salgsprosesser og store kunder. Send oss gjerne en åpen søknad om du vil bli en del av vårt dyktige salgsteam.