Om oss | Kundeservice Infotjenester AS

 

Hei,

 

Vi i Customer Care jobber først og fremst for dere – kundene våre. Ulike kunder har ulike behov for informasjon, teknisk støtte eller bistand til hjelp med sine spørsmål, og vi kan hjelpe til med det meste.

Vi er lokalisert på tre forskjellige steder; Sarpsborg, Kristiansund og Stockholm.

I Sarpsborg finner vi Ane, Carina, Gro, Ketil, Nils og Simon. De kan hjelpe deg med  tekniske spørsmål relatert til våre håndbøker og avvikssystem i tillegg til modulene arbeidsavtaler, dokumentarkiv, ferie og fri, kompetanse, personalregister, reise og utlegg, HMS-prosesser, medarbeideroppfølging, offboarding, onboarding samt sykefravær.

I Kristiansund sitter Ole Martin og Oskar. De sitter klare til å hjelpe deg med support på Tid og bemanning.

I Stockholm finner vi Behrem, Stefan og Fredrik som besvarer henvendelser om Learning, Dialog, Mål, Kompetanse og Succession.

 

I tillegg til å hjelpe våre kunder med tekniske spørsmål så avholder vi kurs, opplæring og webinar. Vi er ofte med og lærer opp nye selgere og er også involvert i testing og produktutvikling. På den måten sikrer vi at vi til enhver tid er oppdatert på hva som er nytt i våre produkter. Vi har eksterne kunder, men vi har ofte også mange interne kunder som kommer til oss når de trenger råd og veiledning og denne samhandlingen er av stor verdi.

 

Det beste med å jobbe på kundesenteret er at vi blir involvert i et mangfold av oppgaver, utfordringer og saker både hos kunder og hos oss selv. Det gir oss varierte og interessante arbeidsdager, og ikke minst så gir det oss en høy kompetanse som sikrer at våre kunder er i de beste hender. Et godt arbeidsmiljø er svært viktig og vi har det veldig gøy på jobb. Dette ønsker vi å spre videre til våre kunder. En av Infotjenester sine verdier er Personlig, og vi ønsker at kundene opplever dialogen med oss som dette. Bli derfor ikke overrasket om det kommet et dikt eller om dere får bli med i en uhøytidelig spørreundersøkelse.

 

Jeg har hatt gleden av å lede dette teamet de siste fire årene. Vi har jobbet knallhardt for å skape et team som bidrar til at kunder både blir og forblir kunder, og denne jobben har gjort at vi kom på 2.plass i Årets Kundeserviceledelse som ble kåret på Kundeservicedagene i februar 2018.

 

Har du et spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss, vi gleder oss til å bli kjent med deg.

 

Med vennlig hilsen

 

Mona Schau
Head of Customer Care