Gjør arbeidshverdagen din enklere med Simployer håndbøker

Simployer var først i markedet med skybaserte håndbøker tilbake i 2004. Vi jobber kontinuerlig med å videreutvikle de smarte håndbøkene for å gjøre din arbeidshverdag litt enklere.

Håndbøkene tilpasses din virksomhet, uavhengig av bransje og størrelse på virksomheten, og samkjøres med deres andre systemer. Felles for håndbøkene, uansett om de er enkle eller komplekse, er kvalitet i leveransen, automatiske oppdateringer av lover, og brukervennlighet på tvers av plattformer.

Visste du at hele 3 av 10 norske arbeidstakere benytter en håndbok fra oss?

Personalhåndbok

Felles oversikt over rettigheter, plikter og velferdsordninger i virksomheten  

  • Sørger for at alle enkelt finner svar på det de lurer på 
  • Alltid oppdatert med gjeldende lovverk og beste praksis 
  • Moderne, brukervennlig og alltid tilgjengelig med mulighet for chatbot 

     

Les mer på simployer.no

Lederhåndbok

Støtteverktøy som bistår ledere i å gjennomføre god og enhetlig ledelse

  • Bidrar til trygge og gode ledere  
  • Bruker gjeldende lovverk, beste praksis og intern policy
  • Plattform for å dele rutiner, plikter og rettigheter for ledere rammebetingelser.

Les mer på simployer.no

HMS-håndbok

Bidrar til en trygg og god arbeidsplass  

  • Gir en samlet oversikt over virksomhetens HMS-arbeid
  • Få kontroll på lovverk, roller, rutiner og målsettinger 
  • Moderne, brukervennlig og alltid tilgjengelig på PC og mobil


Les mer på simployer.no