Kinnarps har valgt Simployer

Kinnarps AS har valgt Infotjenester som samarbeidspartner for implementering av HRM-løsningen Simployer.
fredag 1. mars 2019
Lesetid: 1 Minutt

Løsningen til Kinnarps AS omfatter skybaserte digitale løsninger for personal- og dokumentarkiv, ferie, fri/permisjoner, sykefravær, sykefraværsoppfølging, reise & utlegg, onboarding, offboarding, tidsregistrering samt avviksregistrering.

- Simployer vil gi oss et brukervennlig HRM-verktøy som vil gi medarbeidere og ledere en enklere og mer effektiv hverdag. I Simployer samler vi alle HR-aktiviteter på et sted, slik at ansatte får mer oversikt og kontroll. Simployer mobil vil gi ansatte som er mye på farten eller brukere som ikke har tilgang til PC i det daglige, mulighet til å utføre sine oppgaver via telefon, sier økonomisjef Hege Skjelstadås

Kinnarps leverer helhetsløsninger, innredninger og gode arbeidsmiljø for kontor, skole og helse. Høy kvalitet og lav påvirkning på miljøet kjennetegner hele vår verdikjede fra råmaterialer til ferdige arbeidsplassløsninger.

Kinnarps er et familieeid selskap med lange tradisjoner, og har sitt hovedsete og produksjon i Sverige. Årlig omsetter Kinnarps-gruppen for SEK 4,0 mrd, har ca. 2 300 ansatte og er en av Europas største produsent av interiørløsninger med salgsvirksomhet i mer enn 40 land.

Kinnarps Norge har sitt hovedkontor på Eiksmarka utenfor Oslo, i tillegg til salgsavdelinger og forhandlernettverk rundt i hele landet. Kinnarps Norge har ca 140 ansatte og omsetter for ca NOK 600 mill. ,og er en av Norges største leverandør av arbeidsplassløsninger.


Hold deg oppdatert med gratis nyhetsbrev

Vi sender ut gratis nyhetsbrev hver uke, med relevante nyheter for deg som er leder eller jobber med HR, personal, lønn, økonomi eller HMS.

Meld deg på ved å fylle ut skjemaet nedenfor - du kan når som helst melde deg av.

Ved å sende inn skjemaet godtar du våre vilkår


Del siden: