ABChus velger HRM-løsning fra Simployer

ABChus AS har valgt Infotjenester som samarbeidspartner for implementering av HRM-løsningen Simployer.
tirsdag 8. januar 2019
Lesetid: 1 Minutt

Løsningen til ABChus AS omfatter skybaserte digitale løsninger for personal- og dokumentarkiv, sykefraværsoppfølging, onboarding, digitale medarbeidersamtaler, offboarding, samt kompetanse.

- ABChus jobber kontinuerlig med å utvikle sine prosesser og trengte dermed et verktøy, som kunne tilpasses utviklingen etter behov. Simployer presenterte en fleksibel HR-løsning som kunne brukes av alle og virket enkel i bruk. Ny teknologi er en viktig tilrettelegger for hverdagen i HR-avdelingen hos oss. Prosesser blir strømlinjeformet, samtidig forventer vi at store mengder tid vil spares inn – både for HR og resten av virksomheten, sier CFO Anelia Buitelaar. 

Om ABChus

Selskapet ble etablert i 2000 og har siden starten levert mer enn 3500 boligenheter i Norge. Hovedkontoret ligger i Ski i Akershus og totalt teller vi mer enn 200 ansatte og vi omsetter for over MNOK 500.

Kjernevirksomheten er lav trehusbebyggelse av høy kvalitet. Dette oppnås gjennom produksjon av elementer på vår egen fabrikk og montering av husene på byggeplass. Dette gir kort byggetid og minimert risiko for feil og skader. Vi leverer årlig rundt 275 boliger til kunder med egen tomt (EAT) og bygger rundt 50 boliger i egen regi.


Hold deg oppdatert med gratis nyhetsbrev

Vi sender ut gratis nyhetsbrev hver uke, med relevante nyheter for deg som er leder eller jobber med HR, personal, lønn, økonomi eller HMS.

Meld deg på ved å fylle ut skjemaet nedenfor - du kan når som helst melde deg av.

Ved å sende inn skjemaet godtar du våre vilkår


Del siden: